Марката Star Wars не се нуждае от представяне, но малко допълнителна реклама не вреди, особено когато идва от големи компании.

Точно шест от тях ще участват в глобална промоционална кампания, посветена на Star Wars: The Last Jedi, който излиза през декември.

Сред тях са големият американски мобилен оператор Verizon, японският автомобилен гигант Nissan, технологичната Vizio и хранителният производител General Mills, който произвежда популярни продукти като Cheerios, Totino's и др. Не трябва да пропускаме холандския концерн Philips, както и модната къща Christian Louboutin.

Всяка от тези компании ще създаде специфични промоции и реклами, свързващи филма с нейните продукти. Philips например ще предложи самобръсначки, вдъхновени от звездната сага.

Някои от участващите имена вече са подпомагали Star Wars филми. Например Nissan произведе 5400 тематични автомобила Nissan Rogue One, докато General Mills предлагаше билети за същия филм при закупуване на определени храни. Verizon пък имаше кампания с девиза The Force for a better network.

Star Wars: The Last Jedi излиза по кината на 15 декември 2017 г.

 

Още от Play