На събитие в Лос Анджелис YouTube изненадващо представи своя стрийминг телевизионна услуга. Услугата съчетава видео излъчвания на живо и кабелна телевизия с богат избор от онлайн клипове от YouTube. Това е опит да се привлекат потребителите, които никога не биха се върнали към традиционната кабелна телевизия.

Новата YouTube телевизионна услуга ще ви струва 35 щатски долара на месец, като срещу тях ще получите достъп до четири основни мрежи (в САЩ) - ABC, CBS, FOX и NBC - и около 30 от най-големите кабелни канали.

През последните няколко години се наблюдава значителна промяна в рекламната индустрия, където милиардите долари за телевизионни реклами се пренасочиха към онлайн видеото. YouTube е сред най-големите победители в този преход. Над 40 процента от милениум поколението разчитат само на интернет връзката си за забавление.

Гледането на телевизия през интернет е нараснало с 65 процента през миналата година в САЩ според проучване от Pivotal Research. Между 30 и 40 процента от общите гледания идват от свързани към интернет телевизори.

Ако новата услуга на YouTube успее да се наложи, то Google може да повиши цените за реклами, с което да спечели доста повече пари. Засега няма данни дали тв услугата ще е налична извън САЩ и кога евентуално може да се случи това.

Прочетете и това: YouTube обяви, че всеки ден хората гледат над един милиард часа видео 

Тагове: