Twitch циментира позицията си на пълен лидер на стрийминг пазара с резултатите си от първото тримесечие на годината. За периода януари-март са се увеличили както средният брой едновременни гледания, така и най-високият брой зрители едновременно.

Така Twitch оставя тримесечието зад гърба си с резултат от 953 000 души, логнали се едновременно, за да гледат стрийминг на игри. Растат и парите, които стриймващите потребители получават - общо 34.7 милиона долара за Q1 2018. Защо някой ще иска да гледа, да не говорим, да плаща за това друг да играе игра, не е ясно, но сухата статистика подкрепя този иначе нелогичен феномен.

В същото време основният конкурент YouTube Gaming отчита спад с 12 процента до 272 000 едновременни зрители. Това в никакъв случай няма да се хареса на видео гиганта, но потребителските предпочитания очевидно не лежат в тази посока.

Останалите стрийминг платформи за гейминг отчитат растеж, но техните зрители са доста по-малко по принцип. Така например Facebook има 56 000 средно гледащи едновременно зрители, докато при Periscope числото е 94 000 души. Mixer на Microsoft има 9500 зрители, но тук идва уговорката, че данните на Streamlabs не могат да проследят Mixer потребителите на Xbox One, а именно там е доста по-голямата им част.