Facebook работи върху изграждането на своя собствена технология за проследяване на авторски права и тя ще бъде част от по-голям лицензионен план. Големите лейбъли притискат социалната мрежа да отстранява качените от потребители видеоклипове със запазени авторски права и да лицензират музиката, споделена от тях. Но източници, запознати със ситуацията, твърдят, че сделката между лейбълите и Facebook няма да бъде финализирана поне до пролетта на 2017 г.

В интервю за Financial Times източници твърдят, че Facebook създава система, която е близка до ID технологията на YouTube. Системата за авторското право не изглежда да бъде предназначена да изтрива съдържание, а по-скоро да го открива и проследява като част от условията на сделката. Източници посочват, че звукозаписните компании искат да се разделят приходите от реклама във Facebook от авторските права за съдържание. Очакваме официалното финализиране на сделката през 2017 г.

 

Прочетете и това: HTC потвърди, че няма да представи Vive 2 на CES