Нов доклад на маркетинговата компания Sensor Tower потвърждава нещо, което всички знаем: собствениците на iPhone са с по-дълбоки джобове. От него личи, че през 2018 гoдина в Съединените щати iPhone потребителите са похарчили средно 79 долара за мобилни приложения и абонаменти. Това е увеличение с цели 36 процента спрямо 56-те долара, похарчени за същото през 2017 г.

С това Apple продължава да реализира плана си да генерира поне 50 милиарда долара на година под формата на приходи от App Store, Apple Music, AppleCare, Apple Pay, iTunes и другите си дигитални платформи.

Най-голям растеж има при абонаментните услуги от типа на Netflix, които са безплатни за инсталация, но таксуват месечно. Така например приложенията за развлечение дават 8 долара от 79-те похарчени долара. Това е увеличение с 82 процента спрямо 2017 г., когато за същото са се харчели средно 4.40 долара.

Разбира се, категорията с най-големи разходи от страна на iPhone потребителите са игрите. Там средно един американец е похарчил 44 долара за покупки на игри и за микротранзакции в тях. Увеличението тук е с 22 процента.

Категориите приложения за здраве, фитнес и лайфстайл също отчитат силен растеж с около 80 процента.

Отделът за услуги на Apple е второто по големина подразделение на компанията и генерира близо 11 млрд. долара приходи през първото тримесечие на Apple. Силното представяне в този сектор е важно за Apple не само заради изоставащия iPhone. Анализаторът на Goldman Sachs Род Хол заяви, че приходите на Apple от търсенето с Google ще намалеят тази година.

Как да направите сайта си по-сигурен и надежден?

---

За „David Bowie Is?”, музикалните приложения и защо не трябва да използваш телефона си единствено за „Facebook” браузинг

---

Изненадай любимия с дигитален подарък: Windows и Office лиценз от GoodOffer24

Тагове: