Ново тримесечие, нови разочароващи резултати за мобилния бизнес на LG. Компанията обяви финансовите си резултати за последните три месеца и продажбите на подразделението за мобилни комуникации са с 21.3 процента по-малко в сравнение със същия период за миналата година. Утешението за LG е, че все пак има малък растеж с 6.8 процента спрямо предното тримесечие, но причината за лошите резултати са конкурентите от Китай и техните агресивни цени.

Гледайки цифрите, продажбите за Q2 2019 възлизат на 1.38 милиарда долара, докато оперативните загуби са 268 милиона долара заради по-големите маркетингови разходи покрай пускането на новите модели. Освен това през същия период LG започна преместването на производството на смартфони във Виетнам, което бе друг голям разход между април и юни.

Очакванията за мобилния пазар не са особено високи, но LG остава позитивна и ще разчита повече на телефони от среден клас и повишеното търсене на 5G продукти, които да допринесат за по-добро представяне през третото тримесечие.

Общите финансови резултати на LG отчитат 4.1 процента повишение в продажбите, като добре се представят подразделенията за битови електроуреди и бизнес решения. Докато най-много на компанията тежат лошите резултати от продуктите за домашни развлечения, автомобилните компоненти и мобилните комуникации.  

Виж още: Сайтовете, ползващи бутона Like на Facebook, ще отговарят за данните ви

 

Тагове: