BMW и Fossil Group сключиха сделка за създаването на умни и обикновени часовници. Първите модели ще бъдат пуснати на пазара през 2019 г, а споразумението ще е в сила до 2023 г.

На този етап не знаем нищо друго, освен че умните и традиционните часовници и аксесоари ще бъдат продавани в над 4000 BMW центъра и магазините на Fossil Group по целия свят.

В портфолиото на Fossil Group влизат Fossil, Diesel, Michael Kors, Skagen, Misfit, Marc Jacobs, Emporio Armani и други луксозни марки, така че BMW ще е в добра компания.

Немският производител в миналото флиртува с редица интелигентни устройства и създаде отдалечени приложения за Android Wear, Samsung Gear S2/ S3 и Apple Watch.

Най-новият часовник на Fossil Group, Emporio Armani Connected 2018, ще ни даде добра представа за това какво да очакваме. Умните часовници с марка BMW най-вероятно ще са със същия набор от функции като Wear OS, гласово управление на Google Assistant, проследяване на сърдечния ритъм, вградени GPS и Google Pay.

Стилен, луксозен дизайн, с кръгъл AMOLED екран, разнообразие от разцветки и каишки и висок ценови диапазон – вероятно това са ни подготвили от Fossil Group. Очакваме също така да видим и BMW хибридни часовници с аналогов циферблат, функция за известия и проследяване на физическата активност

Fossil наскоро обяви подобна сделка с Puma, като отново се очаква да видим първите продукти от серията през 2019 г.