Роботизираните ни помощници вече все по-често слизат от екрана на ефектните холивудски продукции и се превръщат в част от модерното ежедневие. Свидетелство за това е и новата инициатива на LG, която дава на южнокорейската компания възможности за бизнес приложение на роботите си с разширяването на портфолиото си.

LG представя новата си CLOi (КЛОУИ) марка с роботи, като част от нея са роботът сервитьор (Serving Robot), роботът пиколо (Porter Robot) и роботът - пазарска количка (Shopping Cart Robot). Те са новите предложения на компанията след лансирането на тестовия робот за предоставяне на насоки по летищата (Airport Guide Robot) и тестовия робот за почистване на летища (Airport Cleaning Robot), чиито изпитвания наскоро приключиха успешно в рамките на международното летище в Корея. Роботът косачка (Lawn Mowing Robot) и вежливият Hub Robot, които наскоро участваха в тестове в една от най-големите финансови институции в Корея, са също част от продуктовото семейство на CLOi.

Създадените от LG концептуални роботи са специално разработени за употреба в хотели, летища и супермаркети.

Целта на робота сервитьор е бързо и ефективно да разнася храна и напитки на гостите и клиентите в хотелите и чакалните в летищата. Роботът може да достави храна и освежаващи напитки по всяко време, а благодарение на вградения си плъзгащ се поднос той може лесно и безопасно да сервира. След като доставката бъде потвърдена от клиента, роботът сервитьор се връща на изходната си позиция напълно самостоятелно.

Роботът пиколо е създаден с цел да доставя багаж до стаите на гостите. Той намалява неудобствата, свързани с бавното обслужване и дългото изчакване по време на един хотелски престой. Роботът пиколо може да се справи и с експресни услуги по регистрация на настаняване, както и да обработва плащания, което дава възможност на заетите гости да освободят хотелската стая и багажът им да бъде доставен до изчакващ автомобил за рекордно кратко време.

LG прилага опита си в роботиката и за да подобри пазаруването в премиум супермаркети. С помощта на робота - пазарска количка, клиентите могат да сканират продуктите, използвайки четеца на баркодове, вграден в робота, и така да разглеждат цените. Клиентите също разполагат с пълния си списък с покупки на предния дисплей на робота. Посредством смартфон приложение роботът може да насочва пазаруващите към продуктите, които са избрали.

CLOi роботите на LG ще бъдат разработвани успоредно с ThinQ– марката за изкуствен интелект (AI) при потребителската електроника и домакинските уреди на компанията. CLOi е марка, която е създадена да предоставя едновременно емоционално взаимодействие и новаторско удобство на клиентите, използващи AI технологии.

Тагове: