Начинът, по който потребителите пазаруват, еволюира значително през последното десетилетие. Това прави ефективността по-важна от всякога в търговията на дребно. И тъй като 95% от европейските фирми за търговия на дребно работят с по-малко от 10 служители, подобрените бек офис процеси могат да помогнат за предоставянето на впечатляващи услуги, които ще им позволят да се конкурират с основните марки.

Ето 9 идеи, които ще ви помогнат да подобрите процесите на работа, опита с клиенти и тяхното преживяване с технологиите за печат:

1. Корекция на цените – както се казва, времето е пари, а една от най-трудоемките и отнемащи време задачи в търговията на дребно е наложителното повторно маркиране на продуктите. Преносим етикетиращ принтер, който осигурява печат при нужда, с WiFi и Bluetooth свързаност означава, че може да бъде с вас по всяко време в магазина и склада. 

2. Управление на наличностите – качествената система за управление на наличността може да доведе до увеличение на продажбите. Използването на принтер вместо ръчно надписване означава, че етикетите са точни – избягват се догадките, когато става въпрос за нечетлив почерк, което може да доведе до грешки. Ясни и сбити баркодове също могат да бъдат отпечатани, което прави сканирането лесно.

3. Архивиране – това, че архивът ви е в отлична форма, улеснява преглеждането на записи и прави лесно изпълняването на повторни поръчки. Дигитализирайте вашите процеси чрез сканиране и автоматично записване на бележки за доставка във вашата база данни. Използването на компактен скенер означава, че устройството може да бъде разположено на най-удобното място, което го прави още по-ефективно.

4. Сигурен печат – опазването на конфиденциалността на чувствителни данни на клиенти е от съществено значение и може да бъде постигнато чрез използване на NFC или активиране на PIN. Това гарантира, че документите могат да бъдат достъпни и извличани само от лицето, което е оторизирано да ползва печата, и предотвратява попадането на данни в грешни ръце.

5. Печат за склад – преносими модели за печат, сканиране и етикетиране могат да се използват за създаване на безжичен работен процес. Устройствата могат да се използват навсякъде в склада, така че да има по-малко движение и оперативните лица да могат да етикетират стоки на най-удобните места.

6. Печат за бек офис – за да работите с максимална ефективност, вашият бек офис трябва да бъде организиран. За да отпечатвате клиентски поръчки, да изпращате бележки и фактури ефективно, трябва да инвестирате в система, която може да печата бързо и да управлява големи обеми. Намалете тежестта от честата смяна на тонери, като изберете мастило или тонер касети, които произвеждат още по-качествени, професионални документи, които са лесни за четене.

7. Управление на времето за изчакване – често срещана причина за получаване на рекламации от клиенти е времето за изчакване. Това може да бъде избегнато чрез въвеждане на няколко малки промени. В кабинета за доставка например можете да управлявате опашката от хора, като издавате на клиентите номер, използвайки персонален принтер. 

8. Карти за идентификация на персонала – спестете време и пари, като създадете свои собствени карти за персонала и посетителите. Баджовете могат бързо и лесно да се отпечатват, както и когато са необходими. Те са защитени с траен ламинат, което ги прави да изглеждат професионално.

9. Етикетиране на храните – с етикетирането на хранителни алергени съставките могат да бъдат ясно подчертани. Многоцветните етикети могат да се използват за отбелязване на алергени, което улеснява потребителите да знаят какво точно купуват и да избегнат риск от сериозни алергични реакции.

Вижте още: Brother показа новата компактна линия етикетни принтери TD-4D

Тагове: