Присъединявайки се към все по-пренаселеното пространство на пазара за видео стрийминг, компанията Disney в четвъртък предостави повече подробности за очакваната услуга Disney+. И ако имаше някакво съмнение, че този продукт ще се конкурира директно с Netflix, то със сигурност такова вече няма.

Услугата бе тийзната по време на презентация, на която компанията обяви някои от предстоящите си проекти, както и подробности за самата услуга. Disney+ по същество ще бъде дом на всички различни франчайзи на компанията - като Pixar, Star Wars и Marvel, както и National Geographic, които компанията вече притежава след последното придобиване на 21st Century Fox - всички от които ще имат свои собствени страници на платформата.

Сега, когато видяхме какво ще представлява това нещо, Disney+ изглежда е взел няколко неща от Netflix. Подобно на своя конкурент, платформата ще използва алгоритъм за показване на съдържание, свързано със специфични за потребителя истории на гледане, с раздели, които включват Disney+ оригинали, "Препоръчителни за Вас" и "Продължавам да гледам". Също като Netflix, Disney+ ще позволи на потребителите да добавят поредици и филми към персонализиран списък за гледане.

Платформата ще позволи на притежателите на акаунти да установят множество потребителски профили и компанията заяви, че тези профили също ще предоставят възможност за пълен родителски контрол. Директорите на Disney заявиха, че филмите ще станат достъпни на платформата непосредствено след излизането им на Blu-ray, което означава, че местата за отдаване под наем на видео като iTunes или Amazon Prime Video могат да почувстват нова конкуренция.

Както отбелязват ръководителите на компанията по време на продължителната презентация на Disney+, гигантът има уникална връзка с това, което тя нарича "истински фенове". Това означава, че хората наистина се интересуват от Disney, следователно компанията има явно предимство пред повечето си конкуренти. Освен това изглежда, че Disney вероятно ще пусне услугите си Disney+, ESPN+ и Hulu на изгодна цена.

Досега Disney+ осигури партньорства с Roku, както и PlayStation 4 за стрийминг, но в процес на разработка е по-широкото издание на смарт телевизори и гейм конзоли. Платформата ще стартира на 12 ноември 2019 г. на цена 6.99 долара на месец в САЩ, като следва по-широко глобално внедряване.

Тагове:
Още от Play