Шридар Рамасвами, вицепрезидент на рекламния отдел в Google, съобщи, че компанията ще ребрандира своите рекламни продукти и брандове, много от които са придобити през годините стартъпи. Според Рамасвами целта е да няма объркване сред рекламодателите относно това, чий е рекламният продукт. Ребрандирането ще покаже и каква насоченост се очертава да има конкретният продукт в бъдеще.

Ще има три основни брандови разделения – AdWords ще стане Google Ads и ще съдържа т.нар. Smart Campaigns, които ще се ползват от рекламодателите. Те ще могат да виждат и приоритизират дейностите си, а чрез машинно обучение Google ще определя изображенията, текста и целите на кампанията и ще подсказва за нужните действия. Вторият бранд е Google Marketing Platform, комбиниращ DoubleClick Digital Marketing и Google Analytics 360, инструменти за маркетингови специалисти. Под шапката на Google Marketing Platform ще излезе и новият продукт Display & Video 360, комбиниращ функционалности на DoubleClick Bid Manager, Campaign Manager, Studio и Audience Center. Третият е Google Ad Manager, платформа, комбинираща монетизиращите инструменти на Google - DoubleClick Ad Exchange и DoubleClick for Publishers.

Финалът на ребрандирането ще се случи през юли. Според Рамасвами няма да има нужда от продуктова миграция или каквото и да е обучение, тъй като основните функционалности остават същите, а се променят само „визията и усещането“ на продуктите.