Оказа се, че Huawei е обмисляла идеята за прорези в дисплея от много години. Последните флагмани на компанията включват тази черта в дизайна си. Едно от водещите лица в Huawei сподели, че прорезите са били обект на дебати в продължение на много години.

Според Ли Чангджу от Huawei цели четири години преди представянето на P20 са се появили идеи за разширяване на дисплея. Тогава обаче компанията е имала по-консервативен и внимателен подход. Ето защо идеята е била подмината и било взето решение да бъде продължена линията със стандартен 16:9 дисплей. В този период Huawei се е утвърждава на няколко основни пазара, а според Ли китайците харесват симетрията, така че прорезите не били удачно решение.

Ли Чангджу допълва, че такива грешки няма да бъдат допускани повече и Huawei ще бъде много по-изразителна в подхода си. Като пример за това той даде разцветката "Здрач", която е налична за новия P20 Pro. Много инженери са били против този нестандартен цвят, но в крайна сметка компанията е решила да заложи на него. Освен това тройната камера също е част от по-нестандартните решения за новите устройства на Huawei. Компанията е толкова уверена в този подход, че очаква над 20 милиона продадени бройки през 2018.

Ли не пропусна да изкаже уважение към Apple за взимането на това решение за смартфон с прорез в дисплея. Според него това е важна крачка към крайната цел всички смартфони да имат дисплеи без рамки.

Тагове: