На 10 август (петък) Huawei стартира първата по рода си инициатива в България, наречена Smart Friday, пишат от Huawei в прессъобщение, изпратено до медиите. На тази дата и всеки петък след нея в Центъра за обслужване на клиенти на компанията на ул. "Леге" №6, в идеалния център на София всеки собственик на Huawei устройство ще може да получи пълна и напълно безплатна диагностика на своето гаранционно или вече негаранционно Huawei устройство, да изпие чаша кафе и да разгледа новите продукти на компанията. Ако диагностиката установи проблем – негаранционните устройства получават 10% отстъпка от цената на ремонт, а гаранционното устройство – напълно безплатен ремонт в рамките на гаранционните условия.

Отделно собствениците на Huawei устройства ще могат да се възползват и от всички консултантски и помощни услуги, от които имат нужда – да обсъдят оптимални идеи за използване на своето устройство, препоръка при избор на ново според личните предпочитания, архивиране на цялата информация от смартфона на USB диск и други.

Инициативата Smart Friday, както и цялостното обслужване, предлагано в Центъра за обслужване на клиенти на Huawei на ул. "Леге" №6, e отворена за всички потребители на марката, независимо откъде са закупили своето устройство – мобилен оператор или магазин за техника, в страната или чужбина. Работното време на Центъра е всеки делничен ден от 09:00 до 18:00 часа.

Тагове: