SiriusXM ще закупи Pandora в сделка за 3.5 милиарда долара, която ще консолидира най-популярното сателитно радио в света и една от първите стрийминг платформи. Първоначално нито Pandora, нито SiriusXM ще променят нещо в своите модели и услуги. Основната промяна, която потребителите ще забележат, са реклами на SiriusXM в Pandora и обратното.

Сделката обаче може да бъде много важна и за двете компании, всяка от които има слабости, която другата може да допълни. SiriusXM не предлага персонални препоръки за музика и мобилна версия, но пък в същото време дава достъп до автомобилите в момент, в който Pandora изостава от Spotify и Apple Music в този сегмент.

Тъй като постоянната връзка в движещата се кола все още е предизвикателство, нито една стрийминг услуга не е успяла да доминира в автомобилите по начина, по който прави това SiriusXM като сателитно радио. Включването на Pandora означава, че двете компании ще имат предимство в битката за това, кой слуша музика на път.  

Pandora бе една от първите музикални услуги в епохата на интернет, която стана хит в момент, когато смартфоните и мобилната връзка направиха стрийминга достъпен за милиони. Ранният ѝ успех обаче бе последван от няколко грешни стъпки, тъй като компанията развали отношенията си с музикалната индустрия, а радиоформатът ѝ създаде много строги ограничения за това, какво можете и не можете да слушате.