На втория ден на конференцията E3, Bethesda продължиха да представят най-новите си заглавия и новости. Пресконференцията на компанията сама по себе си беше забавна, но и пълна с изненадващи новини. Ето най-важните акценти от представеното от Bethesda.

По-детайлен поглед върху Rage 2

Получаваме повече подробности за Rage 2 – играчът влиза в ролята на Уолкър (Walker), който е един ядосан тип в постапокалиптичен свят. Врагът на Уолкър е наречен „Авторитета“, а самият ни герой е „Последния рейнджър“, чиято главна задача е да кара кола наоколо и да стреля по лошите (или от колата, или пеша). Добавени са по-висококачествени движения в геймплея, а протагонистът е доста по-бъбрив от обикновено. Rage 2 ще излезе през пролетта на 2019.

В играта ще можем да караме всяко превозно средство, което видим, а от Bеthesda ни обещават отворен свят, в който можем да отидем навсякъде, да стреляме по всичко и да изследваме всичко. Отново очакваме добър баланс между екшъна от първо лице и шофирането, а средата продължава да ни напомня на "Лудия Макс".

Сагата Doom продължава с Doom Eternal

Втората игра от възродената поредица отново е пълна с демони, които са значително по-опасни и повече, а Doom Slayer става още по-мощен. Повече от играта ще видим на 10 август на QuakeCon.

Първата Doom от новата поредица се оказа изненадващ хит и продължението е повече от логично. Краткият трейлър не ни разкрива нищо, освен да ни върне отново в Ада и да подгрее за подробностите, които очакваме на 10 август. Все пак от Bеthesda казаха, че Doom Slayer се завръща за отмъщение срещу силите на Ада. Очаква ни нов и надъхващ саундтрак от Мик Гордън, композитора на музиката и на предишната игра. Играчът ще влиза в битки през различни измерения, където ще унищожава както класически демони, така и нови врагове. За това ще му помагат както нови оръжия, така и нови умения. Очакваме отново динамичен и забавен екшън от първо лице.

Нов живот за Prey

Приятната изненада е новото и напълно безплатно съдържание за Prey. То предлага на геймърите няколко нови нива и нов режим за оцеляване. Mooncrash пък е платено разширение (DLC), което създателите описват като режим, който може да се преиграва безкрайно. Ще има и състезателен режим, наречен Typhon Hunter. В него един играч се изправя срещу петима, управляващи Mimics, променящите формата си врагове от играта. Този режим ще е достъпен и във VR среда. Ако не сте пробвали Prey, дайте ѝ шанс - играта е наистина добра.

Новата игра Wolfensten: Youngblood

Wolfensten: Youngblood е продължението на The New Colossus, но този път в главната роля не е Би Джей Блазкович, а двете му дъщери - близначките Джес и Соф. Действието се развива през 1980 година в Париж, а самата играта може да се играе самостоятелно или в кооперативен режим.

Все още не знаем много за Youngblood, но Джес и Соф ще търсят изчезналия си баща, докато водят битка със злите нацисти. Очаква се играта да излезе следващата година.

Очаква ни и още една игра от света на Wolfenstein - Cyberpilot. Тя е VR заглавие, което дава възможност на феновете да управляват Panzerhund. Отново ще сме на страната на добрите и ще се опитваме да спрем германските атаки срещу Париж.

Fallout 76 ще е онлайн игра, излиза през ноември

Време е и за малко повече детайли за Fallout 76. Сюжетът се развива в Западна Вирджиния, а светът ще бъде наистина голям. Въпреки че играчът може да изиграе цялата игра сам, фокусът е върху мултиплейъра. Играта беше описана като повече „софткор“, а не „хардкор“ оцеляване, а смъртта не означава край на прогреса. Все пак вашият избор ще има своята тежест и значение. Основната разлика е, че приключението може да бъде изиграно и с отряд, а чувството за отборна работа е подсилено от различни забавни възможности, сред които е и да си правите общи снимки.

Fallout 76 ще разчита на опростена система за създаване на оръжия и други предмети, позната ни от четвъртата част от поредицата. Във всеки един момент приятелите ви ще могат да се присъединят към вас, а зоните ще бъдат периодично атакувани от чудовища. Интересно е, че в играта ще има ракетни силози за плячкосване. Ако то е успешно, играчът не само получава интересни предмети, с които да подобри базата си, но и кодове за ядрени ракети. Те обаче не работят, докато не съберете достатъчно. Когато обаче го направите, ще можете да изпратите ядрена ракета върху базите на други хора.

Заглавието е интересно, тъй като поредицата е традиционно насочена към соловата игра. Съвсем нормално това притесни феновете, но всъщност Fallout 76 не изглежда никак зле. Разбира се, дали ще е наистина добра, ще разберем на 14 ноември 2018.

The Elder Scrolls: Blades ще излезе за мобилни устройства

Следващата игра от поредицата Elder Scrolls се казва Blades и е разработена за мобилни устройства. Обещанията са, че ролевото приключение ще има графика с качеството на конзолно заглавие, но ще се играе на смартфони с Android или iOS. 

Влизате в ролята на член на Blades, топ агенти на Империята, които се завръщат в родния си край, за да го намерят изцяло унищожен.

Управлението става чрез виртуални бутони по екрана (стандартно) или две (отново) виртуални ръчки. В битките ще използвате директни атаки, такива от дълго разстояние или магически заклинания. От компанията наблягат с голяма гордост, че Blades може се играе и в портретен режим на смартфона.

Освен че ще развивате героя си, в Blades е наличен и режим за развитие на виртуален град. Въпреки че ще е налична първо за смартфони, по-късно играта ще бъде пусната и за PC, и за конзоли. Премиерата ще е тази есен.

Starfield е нова научнофантастична игра

Краткият клип не ни разкри почти нищо от това, което можем да очакваме от дългоочакваната космическа игра на Bеthesda. Вълнуващо е, защото това ще бъде изцяло ново заглавие за компанията - нещо, което не се е случвало през последните 25 години.

От Bеthesda описват заглавието като игра от първо лице от ново поколение - приключение, което ще се разгърне в изцяло нов свят. Прекалено малко информация, но откровено казано - вълнуваме се.


The Elder Scrolls VI

Презентацията на Bеthesda завърши с The Elder Scrolls VI, което потвърди работата по шестото заглавие в поредицата. Не знам почти нищо за него, а и краткият клип не помага - широки открити пространства, планини, гори и логото. Това е. 

Вероятно по играта се работи от много време и се надяваме скоро да имаме повече детайли, но дори и този кратък клип беше достатъчен, за да развълнува публиката.