Отишлата си наскоро година е добра за Huawei - компанията е постигнала увеличение с повече от 20 процента на пазара на мобилни устройства през 2017 г.

Интерес има към апаратите от всички ценови класове – от флагманите до бюджетно ориентираните модели.

С цел да анализира промените в мобилната индустрия и да придобие повече информация за тенденциите сред потребителите, през ноември 2017 г. Huawei подкрепи авторитетно проучване от международната анализаторска компания IDC, озаглавено „Мобилен изкуствен интелект и бъдеще на интелигентните устройства“.

Данните показват, че през 2016 г. са продадени 5,6 смартфона за всеки продаден персонален компютър. Според оценката на IDC повече от 60 процента от световното население ще притежава смартфони до 2021 г. Тези данни кореспондират с постоянния ръст в продажбите на потребителското бизнес звено на Huawei.

Позитивните резултати се отразяват на компанията и по отношение на разпознаваемостта ѝ като премиум бранд в глобален план. През 2017 г. Huawei е класирана на 49-о място в класацията Top 100 Most Valuable Global Brands на BrandZ, на 88-о място в The World's Most Valuable Brands на Forbes, както и заема позицията под номер 40 в списъка с най-влиятелните брандове на Brand Finance Global 500.

Компанията остава оптимист и за 2018 г., считайки че телефоните ѝ ще продължат да предоставят интуитивно и достъпно преживяване за клиентите на Huawei.

Тагове: